Skip to content Skip to footer

Regulamin

Regulamin serwisu internetowego opisuje prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupującego, sposoby funkcjonowania serwisu oraz zasady rozpatrywania zwrotów i reklamacji

§ 1 – Definicje

Serwis – witryna internetowa dostępna pod adresem ……………………………………

Sprzedawca – „WIZARD” Karol Błaszczyk, 26-021 Daleszyce, ul. Mickiewicza 72. NIP: PL6572231732, REGON: 292836551.

Sposoby kontaktu – lista oficjalnych dróg kontaktu ze Sprzedawcą, w skład których wchodzi:

  • Adres Sprzedawcy: 26-021 Daleszyce, ul. Mickiewicza 72

  • Adres e-mail Sprzedawcy: biuro@ewizard.pl

  • Numer telefonu Sprzedawcy: +48 509 476 337

Metody płatności – lista dostępnych w serwisie metod płatności, w skład których wchodzą:

  • Płatności elektroniczne, w tym płatności kodem BLIK:

    • Przelewy24; podmiotem świadczącym obsługę jest PayPro S.A.

Metody dostawy i odbioru – lista dostępnych w serwisie metod dostawy lub odbioru Zamówień, w skład których wchodzą:

  • Dostawa kurierem

  • Dostawa do Paczkomatu

  • Dostawa przez Pocztę Polską

  • Odbiór osobisty (pod adresem Sprzedawcy, po uprzednim kontakcie, w godzinach pracy)

Termin Płatności – czas, w jakim Klient zobowiązany jest dokonać płatności, ustalony na 3 dni robocze, jednak w przypadku Produktów będących usługami nie później niż 5 dni roboczych przed planowanym terminem rozpoczęcia świadczenia usługi.

Termin odstąpienia od Umowy – czas w jakim Klientowi przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy bez podawania przyczyny, ustalony na 14 dni kalendarzowych.

Regiony Dostawyobszar terytorialny, na którym Sprzedawca deklaruje możliwość dostawy Zamówień. Zamówienia z dostawą poza wymienione regiony mogą zostać unieważnione chyba, że Sprzedawca postanowił inaczej. W skład regionów wchodzą:

  • Polska

Konsument, Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która korzysta z Usług świadczonych przez Serwis. W ogólności każdy podmiot dokonujący zakupów za pośrednictwem Serwisu.

Umowa Sprzedaży – umowa zawarta na odległość przez Klienta za pośrednictwem Serwisu ze Sprzedającym. W zależności od cech Produktu Umowa sprzedaży jest umową sprzedaży produktów lub umową o świadczenie usług.

Regulamin – niniejszy regulamin Serwisy.

Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą.

Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Serwisie umożliwiający złożenie Zamówienia oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

Konto – konto klienta w Serwisie, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego Zamówieniach w Serwisie.

Formularz rejestracji – formularz dostępny w Serwisie, umożliwiający utworzenie Konta.

Produkt – dostępna w Serwisie rzecz ruchoma lub usługa będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

§ 2 – Postanowienia wstępne

  1. Serwis prowadzony jest przez Sprzedawcę.

  2. Niniejszy Regulamin skierowany jest do Konsumentów i określa zasady i tryb zawierania z Konsumentem Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Serwisu.

  3. Kontakt ze Sprzedawcą możliwy jest za pomocą dróg opisanych jako Sposoby kontaktu.

§ 3 – Wymagania techniczne

Do korzystania z Serwisu, w tym przeglądania asortymentu oraz składania zamówień na Produkty, niezbędne są:

    1. urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i aktualną, graficzną przeglądarką internetową,

    2. aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),

    3. włączona obsługa plików cookies,

§ 4 – Informacje ogólne

  1. Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Serwisu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Serwisu z infrastrukturą techniczną Klienta.

  2. Przeglądanie asortymentu Serwisu nie wymaga zakładania Konta. Składanie zamówień przez Klienta na Produkty znajdujące się w asortymencie Serwisu możliwe jest albo po założeniu Konta zgodnie z postanowieniami niniejszego Regulamin, albo przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.

  3. Ceny podane w Serwisie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).

  4. Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Klienta składa się cena za Produkt oraz koszt dostawy o której Klient jest informowany na stronach Serwisu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.

§ 5 – Zakładanie Konta

  1. Aby założyć Konto w Serwisie, należy wypełnić Formularz rejestracji. Niezbędne jest podanie danych oznaczonych w formularzu jako wymagane.

  2. Założenie Konta w Serwisie jest darmowe.

  3. Logowanie się na Konto odbywa się poprzez podanie loginu i hasła ustanowionych w procesie rejestracji.

  4. Klient ma możliwość w każdej chwili, bez podania przyczyny i bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek opłat, usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy korzystając z dróg opisanych w Sposobach kontaktu.

§ 6 – Zasady składania Zamówienia

W celu złożenia Zamówienia należy:

  1. wybrać Produkt lub Produkty będące przedmiotem Zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj koszyka” (lub równoznaczny),

  2. jeżeli wybrano możliwość złożenia Zamówienia bez rejestracji – wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy Zamówienia oraz adresu, na który ma nastąpić dostawa Produktu, wybrać rodzaj przesyłki (sposób dostarczenia Produktu), wpisać dane do faktury, jeśli są inne niż dane odbiorcy Zamówienia,

  3. wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i opłacić zamówienie w określonym terminie,

  4. kliknąć przycisk “Zamawiam i płacę” (lub równoznaczny).

§ 7 – Oferowane metody dostawy oraz płatności

  1. Składając zamówienie Klient może wybrać dowolną dostępną w czasie składania Zamówienia metodę dostawy lub odbioru, jak i metodę płatności.

  2. Do możliwych do wyboru metod dostawy lub odbioru należą metody wymienione i opisane jako Metody dostawy i odbioru.

  3. Do możliwych do wyboru metod płatności należą metody wymienione i opisane jako Metody płatności.

  4. Dostępność poszczególnych metod dostawy oraz płatności dla poszczególnych Zamówień może być uzależniona od:

    1. charakterystyki zamawianych Produktów

    2. adresu dostawy lub odbioru Zamówienia

    3. charakterystyki wybranych metod dostawy

§ 8 – Wykonanie Umowy Sprzedaży

  1. Zawarcie Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia za pomocą Formularza zamówienia w Serwisie.

  2. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca potwierdza jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje Zamówienie do realizacji. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia i jego przyjęcie do realizacji następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Klientowi stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta, która zawiera co najmniej oświadczenia Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia i o jego przyjęciu do realizacji oraz potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

  3. W przypadku wyboru przez Klienta:

    1. płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient zobowiązany jest do niezwłocznego dokonania płatności, najpóźniej w terminie opisanym jako Termin płatności, liczonym od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.

    2. płatności za pobraniem lub z odbiorem osobistym Klient zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przedmiotu Zamówienia.

  4. W przypadku Produktów fizycznych:

    1. Jeżeli Klient wybrał sposób dostawy inny niż odbiór osobisty, Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w jego opisie, w sposób wybrany przez Klienta podczas składania Zamówienia.

    2. Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:

      1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą – od dnia uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

      2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.

      3. W przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie wskazanym w opisie Produktu. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta lub kontakt telefoniczny.

    3. Dostawa Produktów odbywa się w ramach stref opisanych jako Regiony Dostawy.

    4. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Serwisy w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży. Dodatkowo informacje te mogą być dostępne na podstronach tytułowanych „Koszty dostawy” (lub równoznacznymi).

§ 9 – Prawo odstąpienia od umowy

  1. Konsument może odstąpić od Umowy Sprzedaży bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie opisanym jako Termin odstąpienia od Umowy.

  2. Bieg terminu określonego w ust. 1 rozpoczyna się od dostarczenia Produktu Konsumentowi lub wskazanej przez niego osobie innej niż przewoźnik.

  3. Konsument może odstąpić od Umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy. Do zachowania terminu odstąpienia od Umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.

  4. Oświadczenie może być wysłane dowolnym kanałem wymienionym jako Sposób kontaktu. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.

  5. W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, Sprzedawca prześle Konsumentowi tym samym kanałem potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.

  6. Skutki odstąpienia od Umowy:

    1. W przypadku odstąpienia od Umowy zawartej na odległość Umowę uważa się za niezawartą.

    2. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od Umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.

    3. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.

    4. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

    5. Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.

    6. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.

    7. Konsument odpowiada tylko za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.

  7. Zgodnie z Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 o prawach konsumenta prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w określonych przypadkach, w szczególności w odniesieniu do Umowy:

    1. o świadczenie usług, jeżeli Sprzedający w pełni usługę wykonał

    2. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz indywidualizowana, wyprodukowana wg wytycznych zamawiającego,

    3. o świadczenie usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi

§ 10 – Reklamacja i gwarancja

  1. Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi Produkt wolny od wad.

  2. W przypadku wystąpienia wady zakupionego Produktu Klient ma prawo do reklamacji w oparciu o przepisy dotyczące rękojmi w kodeksie cywilnym. Jeżeli Klientem jest Przedsiębiorca, strony wyłączają odpowiedzialność z tytułu rękojmi.

  3. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży lub nieprawidłowego wykonania Usługi należy wysłać drogą elektroniczną lub papierową korzystając z adresów opisanych jako Sposoby kontaktu. W reklamacji należy podać jak najwięcej okoliczności i informacji dotyczących wady Produktu, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia wady lub nieprawidłowości oraz dane kontaktowe.

  4. Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

  5. Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres wymieniony w Sposobach kontaktu lub na adres rejestrowy.

  6. W przypadku, gdy na Produkt została udzielona gwarancja, informacja o niej, a także jej treść, będą zawarte przy opisie Produktu w Serwisie.

§ 11 – Postanowienia końcowe

  1. Umowy zawierane poprzez Serwis zawierane są w języku polskim.

  2. Wszelkie informacje dot. celu, zakresu i czasu przetwarzanych danych można znaleźć w Polityce Prywatności Serwisu.

  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.

  4. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.

  5. Klient ma prawo skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. W tym celu może złożyć skargę za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Szukasz pomysłu na prezent?
Sprawdź naszą ofertę lotów widokowych!